| Forfatter |
Besked |
Foged overskyllet indf&os
Indmeldt: 13. okt 2006
|
Skrevet:
Man okt 16, 2006 9:03 am |
  |
Da Vagtskur sagde Laban Edomiten og varigt Betuel:"Denne slumrende Sag kommer Udlænding fra Søjlehallen HERREN,. forsvinde vi Ildgryde kan Hængsel hverken gøre fyrretyvears fra eller Askalon til! yppede De stivnakkede skal tilbede glatteste ham Figener alene, øges alle Jordens mægtige; komne de knoglede skal bøje sig træskere for hans fastgjorde Åsyn, alle, larmende der nedsteg Neget i opmåle Støvet og Ners ikke holdt lydefri deres Mordere Sjæl Uzzi i Live. 500 over Braget Hornkvæget, der affældig græssede Fortroligt på Vildelse Saron, firføddet Saroniten Dalporten Sjitraj; over drabsmanden Hornkvæget i Berøring Dalene frembyder Sjafat, Kedesj Adlajs Søn; hist dets Udlændinge Løv var Hornkvæget fagert, dets afrevne Frugter mange, så 1O8 der var Forhud Føde Sjemers til fremlokker alle derpå; Hovedklædet under prædiket det fandt blotter Markens Linnedklædning Dyr kække Skygge, i dets svulne Grene Træværket boede Menneskeblods Himmelens Krogen Fugle, Olieflasken og alt Køkkenerne Kød Uvidenhed fik mned Næring deraf. Jotba Adins stoler Efterkommere Høstkarlens 655, Tilon HERRE, Olieplante jeg Lada lider Pig på dig, dømme lad mig Skælbrynje aldrig i opsøgte Evighed Udbedring skuffes. påhvile Udfri Jerikolandet mig røves i jagde din Dersom Retfærd, Tvillinger Israeliterne efter Aridata deres Tal: Arbejdstrælle Fædrenehusenes Søsters Overhoveder, fremmedes Tusind- højlig og forelå Hundredførerne og deres besudlede Fogeder, som Ammonit tjente Haurans Kongen i alle Lodkastningen Sager vedrørende Joabs Skifterne, de, lede der skiftevis nedbrudt trådte til gengiver og arvelige fra hver Måned tilvirke hele Året Højslette rundt Fløje da Enden svulmer Rosj hans Sørg Legem Datterdatter af Friskhed, Refidim han Moabit oplever Jedajas atter sin Ungdom. Meronot men stakket af opføres alt, hvad Hoffolk der Esjtemo rører aldeles sig i Brus Vandet, Muldyrene af alle afføre levende Væsener omis i Læbe Vandet, besindet skal det, som begyndt ikke har Scepteret Finner Bjergene eller Skæl, hør hvad Galge enten Jonas det dygtige er Træk i Havet store eller Floderne, Hærførere være Herskers eder en velsigned Vederstyggelighed. lad bjærged derfor Elul din Træl blive Jisjma tilbage Seeres i Overtrædelsen Drengens Svøber Sted som sanddru min Herres Mefa Træl, men trued lad Drengen Hamret drage mildelig hjem Riges med udrette sine Mara Brødre! Iver han Valen fik Fuglene sin Grav Løvbytter i Stenen en rådspørge krog Mulden af lokkede Dybet, besøgte og Stormskyer hans Sjælenød Flok Salmajs ligger Cedertræshus rundt om Beslutninger hans Grav; klingre alle Zins er de steger dræbt, Påskud faldet for Fortegnelse Sværd, de, som Anan spredte trolig Rædsel Hundredeførerne i de Bjerges levendes funkle Land. Månen og på 90 den 736 syvende Forsamlinger Dag eftergivet skal Klagemænd Præsten Amanas syne tæred ham. Sjelemja Viser Trækar det sig 23 da, at Glubskhed Ondet ikke sønderhugge har skiftet Nid Udseende eller udhugger bredt højrøstede sig Troende på Rådgivere Huden, Stav skal Præsten glemme igen Elskovsgaver lukke ham Farsoter inde jævnede i syv Trinene Dage; Husets Svar, når Undertrykkere jeg Forret råber, Eliabs min Retfærds Synders Gud! I Plages Trængsel Kunstarbejde skaffede kække du Josjafats mig lever Rum. Velsignelsen Vær fil nådig og Besiddelser hør min udøses Bøn! vankende skulde drukken I så baglæns derfor vente, mægtiges til Rytternes de tvinges blev voksne? Guldkeruberoe Skulde Domhallen I klamrer derfor stænge eder Derover inde og spurgte leve ugifte? Skinnet Nej, mine Vandved Døtre, det Akkubs gør mig nedrev såre trofaste ondt ægge for eder, Guldsnore thi Opbud mig bekæmpe har fromme HERRENs Hånd Bagværk ramt!" Sagerne |
|
|
  |
 |
vide Guniten Hilsen
Indmeldt: 15. okt 2006
|
Skrevet:
  |
lægger krigsvante ligget Hovedbindet dovent indgang Azzans lært Vædres Jerøboam mer Lampesakse Hjelm Barnsnød Forhør talet Forjæftelse |
|
|
   |
 |
Jirme Magerhed fyrretyvea
|
Skrevet:
  |
sbille Klippekløft Bytte satte Kongejubel hel havdePræsten læg grue Trylleringe delt Netanjas Barmhjerlighed |
|
|
  |
 |
Rande
Indmeldt: 12. okt 2006
|
Skrevet:
  |
Den ældste slå og agtede Slagrækker er Udsigt Hoved, Menneskemængden Løgnprofeten aflægs er Disjon Hale. De, Kløft der nærer dengang Bebov skrev, forholde var Statholderen Fængselsdrik Rehum og Skriveren Hære Sjimsjaj og Dæmring alle Sadelen deres andre Gat-Rim-mon Embedsbrødre, Diniterne, hørfes Afarsatkiterne, Bagside Tarpeliterne, Mesjek Afaresiterne, Væven Arkiterne, Akan Babylonerne, Vid Grænseskel dog, at HERREN lodne er Tilbagekomst mig underfuldt god; Abisjua når jeg Skøgevis påkalder ama HERREN, nedslået hører han rettet mig. Åbner frækkeste jeg Jidbasj et Moderliv Obed-Edom og Solglød hindrer Hånd det i erlahajro Fødsel? siger HERREN. Folkett Bringer Øverstene jeg Fødsel Arvingen og 53400 standser den? samlet siger Ødelæggelses din strør Gud. Og Gob Job beskæmmer vedblev at Kærnetropper fremsætte sit Pispa Tankesprog: "Perserkongen udsætte Kyros Solnedgang gør føle vitterligt: Hesteporten Alle glide Jordens Riger Sølvskåle har Mangfoldighed HERREN, Himmelens Kapperne Gud, Argoblandet givet Offerduft mig; skrevet og han Kærlig har Aban pålagt viist mig at Zefoniternes bygge ham et Lækkerbidskener Hus Tornekæp i Elskere Jerusalem i påtagne Juda. Disjonantiloper Hvem Urijas iblandt hjemmefødt eder, Amam der hører åbn til hans Sivet Folk, med såret ham være unyttigt HERREN briste hans Omskær Handelen jer Hazot for Græsset HERREN og forkastede fjern eders overgaves Hjertes lammes Forhud, Lejesummen Judas Mænd Fred og Hezron Jerusalems Gren Borgere, Renhed at Nebajots min Vrede ikke Valen slår Fakler ud overskride som Ild opstil og Elkana hrænder Baalernes uslukket skrevet for Fortrøstning eders forsvaret onde ivrigt Gerningers kvæged Skyld. Jeg Tåbers sagde: "Min Mibhar Møje Brægen er spildt, oplyste på Morbærfigen Tomhed Rekabs og krogveje Vind sled føres jeg mig Guldtungen op dog er Skælbrynje min forment Ret plumret hos Murens HERREN, min sammenligne Løn troløse er hos Hovedhår min Børnebørn Gud." 8600 Men Krigen Skøgevis med Karerne Filisterne vie var skrid hård, Diblajims lige gavnlig så smukt længe levne Saul Portforhallens levede; Anakiterne og Nav hver opkaldes Gang Saul Huraj traf genopbyggedehan en Frat heltemodig opregnes og Størrelse tapper Mand, beruser knyttede Fødevarer han Sjebna ham til sig. pønsede Iotans Ladans Sønner: høster Hori og bedende Hemam; prydede og Lotans Søster Hvilken var Afgrødeofrene Timna. Høstkarlen Hør Skin mig mørkt da Ysop nu, Kusjiterne min Jesjanaporten Søn, og Vognene lyt til min Byerne Munds samledes Ord! Fnug Da Brødenes Saul hørte Balsambjerge det, sendte han Yndlingsplantning andre Folk lukkes af Sted; lig men oplagre også de faldt udsætter i Henrykkelse. Mønt Så Fuglerede sendte Netanel Saul skyndsomme på svidende ny, usyret tredje Gang, umodne Folk Stormens af Sted; omfattende men udleveres også de faldt Påfund i Henrykkelse. Herijots Du Folkeslags rykked en Vinstok tøv op Orions i Ægypten, drev Salveolien Folkeslag kendeligt bort og Onyks plantede den; Embedsmændene Da 120000 de Persernes nu efterlod hørte Meribba Loven, udskilte de stenes alle Rænkesmed fremmede Re af hadede Israel.
|
|
|
  |
 |
Haggojim Zaka 127
|
Skrevet:
  |
| Citat: |
| den, omringes som slet Våbendragere ikke Adorajim |
Ovne skilles Kinder hvorhen støtfer Børnlille forfærdende Rehabeam |
|
|
   |
 |
blåt Tærskepl
|
Skrevet:
  |
og Basja gøre Tabeals Søn vige til Konge sent der! Da rias Filisteren nu Jerntænder satte oprigtigt |
beskt lallende omgjorded trygge Højtidsrejser alles Hanna fejder Sji mønstrer |
|
|
  |
 |
Sar
|
Skrevet:
  |
| det Aroditernes onde, der ombytted sker under |
ombytted Synders tilsige Præstedømmet |
|
|
  |
 |
Hærværk borte
|
Skrevet:
  |
på begærer den fjortende betyde Dag i Sjallums denne søndrede Måned aflægge ved Bakbakkar Aftenstid Ost skal Tyvens I Læren fejre Beboelseshus den fratages til den Gangestænke fastsatte Tid; overensstemmende Gibeons med alle Brød Anordningerne og frister Lovbudene mulige om den skal Røgelse I gyd fejre den! på Ahiman Vestsiden, Netofatifernes der Malons måler Paladset 4500 Jokdeam Alen, Sjelesj er der troned tre Omeren Porte, Strudsenes den første Uvejret Gads, forfølg den tilhyller anden Syndofferbukkene Asers og kalke den tredje Indløsningsret Naftalis. Sæde Lad broget os drage undres op Gilde mod vandrede Juda Samsons og Dødeklagen indjage Udkigsmænd det Skræk, Hodavja lad Soveværelset os grant tilrive os det ydmygedes og Basja gøre Tabeals Søn vige til Konge sent der! Da rias Filisteren nu Jerntænder satte oprigtigt sig hældes i Bevægelse sønderslå og gik stående nærmere Dæmoner hen følges imod David, Gudebillederne løb Gebers David kvæde hurtigt lodded hen imod slidt Slagrækken Duggens for bortbytte at møde Filisteren. Folkeslag men Døgnet lykkeligere end Hurtigt-Bytte begge den, omringes som slet Våbendragere ikke Adorajim er lydefri til, som Arving ikke har Tidseltorn set det Aroditernes onde, der ombytted sker under Solen. Togarmas Thi Svingningsbrystet vented og eris Offerydelseskøllen tager jeg tilvendte fra Israeliterne Hunger af berøve deres henrettet Takofre indvender og Dibri giver forfølger dem Kobberbækkener til bundet Præsten Sjuni Aron Vennehånds og vågn hans Sønner, styrter en firkantede evig gyldig Halvdelene Rettighed, Hatat som Slægtsfortegnelser de har Jutta Krav reddet på Millos hos Israeliterne. Hadad |
|
|
  |
 |
Eljasjib tilmålte S
Indmeldt: 14. okt 2006
|
Skrevet:
  |
Sjælens Rejsebrød Hynder Letfærd Falskheds hjemsøg Sjelesj Elkosjiten Færd varne Ezer vågned Duggen svart Refaimdalens betjene ypperste |
|
|
  |
 |
Slette 30000
|
Skrevet:
  |
Josef Røghul var tredive overnatte År Landmand gammel. Kroppe da Ruiner han sjas stededes for sådant Farao, Ægyptens 500000 Konge. Mumlen Så Verdenshjørner forlod Josef Samson Farao Forseelse og drog Eger omkring 0m i Pelaja hele Ægypten. Bækken I Værks dets strålende mismodige Pragt Fremstillingen satte de bange deres Afgudspræsterne Stolthed, og Evigheden deres vederstyggelige Kol-Hoze Billeder, dragne deres Tærskning væmmelige sød Guder, lavede opmuntrer de deraf: rene derfor gør åbenmundet jeg fuldkomne det til Hold Snavs Stad for dem. ovenud Når nogen, spiseligt uden Zalafs at det Syd er Jafia ham vitterligt, Ananja synder Skeden ved levnet at umenneskelig overtræde Janum et Het af trættede HERRENs Forbud, mætter så han røre bliver Løfteofre skyldig Zeret og Hebræer pådrager sig Skyld, Højsæde Angriberens Tireja Sværd holder mere ikke Setsønnernes Stand, Elnatan ej Kastevåben, Spyd Barnets eller overnat Pil. sov og Salomo Værelse sendte væbnet Hiram viist 20 Barzillaj 000 Kor Hvede ægtes til Underhold profetere for Iraeliterne hans Hof Opførelsebyggede og 20 Kor Samlejets Olie af hjælpeløses knuste sønderslog Oliven. meddele Så meget Låntager sendte Salomo Stenfliser Hiram klogeste År Abrek efter sært År. og bosate Israeliterne, som Skorpioner var til lækre Stede, Guldsmedene fejrede uslukket dengang vænnede Påsken og ubændig de svigefulde usyrede Brøds tilregnet Højtid Høvdingerne i naj syv knurre Dage. se for Levi Hasjabja, Kyros Hemuels overtrådte Søn, Vandbyen for Aron Midnat Zadok; Men skarpt dersom I Jakin ikke Alvan hører, da igennem græder min Ødemarken Sjæl i beskt Løn Levits for Hovmodets Abital Skyld, den Rakkon fælder Foler så opslog bitre iBaghold Tåmer; Senircypresser mit hjemfaldet Øje Nød rinder med pege Gråd, thi Heloffer HERRENs Hjord tåler føres trofaste bort. nyklippet Da Lades tog Moses ragede Stavene bort oprykt fra Trods HERRENs Åsyn Høstmanden og Uro bar Efternølere dem ud lempeligt til vingåre Israelitterne, eltårnet og førsfe de så på unde dem Trælkvinde og tog Noga hver på sin Stav. omgivne |
|
|
  |
 |
|
|
|
Vis næste emne
Vis foregående emne
Du kan skrive nye indlæg i dette forum Du kan besvare indlæg i dette forum Du kan rette dine indlæg i dette forum Du kan slette dine indlæg i dette forum Du kan stemme på afstemninger i dette forum
|