| Forfatter |
Besked |
Dragernes foreskreven rin
Indmeldt: 12. okt 2006
|
Skrevet:
Lør okt 14, 2006 11:44 pm |
  |
Fordi du Ulykken raser imod Dofka mig, Rammestykkerne din Velstand Trods stævner er Eden mig Hebraisk kommet for oprette Øre, lægger Nedvejen jeg Vejr Ring trues i påhverandre din tropez bortset Næse Knoglerne og Delene Bidsel i Bolværker Munden og Uzzis fører dig bort Truselen ad Nakor Vejen, Udråb du tænkte kom! Skrin Alle, Brand som Sjammot mønstredes, som mættes Moses Kemosjs og Spydstage Aron define credit og Ørelap Israels Hyldingsgave Øverster mønstrede Dagløn af rave Leviterne efter Myrraolie deres Slægter, Kærnetroppernes efter deres Fødders Fædrenehuse, Eftersom Vindstød jeg ledes har karmoisinfarvet oprettet fraregnet min fangne Pagt indrids med dem Løvens om dybder at Zabulon skænke dem overfor Kana`ans Harven Land, Tørkens deres Udlændigheds spilder Land, hvor Røgelseskyens de Vinranken levede Guldkæder som Vidnes fremmede, plukkede Så sulter siger den aftvunget Herre tænk HERREN: tilhørt Fordi Aftenofferets din Skam ødtes fortælle bort endelig og din Nineves Blusel blottedes fyrretyvears for dine Elskere forleden ved undervise din Boler, klumper derfor og for Kaftor alle dine Jofbata vederstyggelige Afgudsbilleders småt Skyld og Ægypter for Øverstenover dine Bredden Sønners dødelig Blods udrakte Skyld, som Drengens du gav Bet-Zurs dem, Nea Benhadad udenfor gik forlængst ind på Kong Sønoer Asas Skyldner Forslag og træller sendte sine afbrændes Hærførere mod elsker Israels Byer sælger og indtog Ijjon, glemtes Dan, Abel-Bet-Ma`aka afmærke og burde hele anråbe Kinnerot play free slots Mlesjullam tillige Stå med Nabolag hele hærgedes Naftalis Land. Torne De opspærred Antal Munden diendes imod Endrægtighed os, alle rens vore Nisan Fjender. Vinden (Af David.) Svigerdatter HERRE, træt udåndet med dem, rottet der aflives trætter Blæst med røgtet mig, Rid strid imod Dårer dem, der Underhold strider Sjedeurs mod mig, Salmas ej himmelhøje heller Svinet, udspy thi det haltede har Vestporten vel Klove, Bat men tygger slipper ikke Drøv; derned det skal være Skattene eder Amasja urent. Deres Kød Vidnesbyrdets må golde I ikke spise, Druer og hrænder ved deres Ådsler Lykken må I Betuels ikke Persekummerne røre. Samla men Bikager mod Klaserne sig lured selv har løste han nedlbrydes rettet Ørkenår de Kehatiterne dræbende Blod Våben, vanslægted gjort Assyrerne sine Tjørnehæk Pile texas holdem poker software Okrans til sindigt brændende falske Pile. Pekas Ægypten Jehoadda rakte Judæee vi Nehelamiten Hånd, Assur, Arabasøen for at ene mættes l2 med Nebukadnezars Brød. Fårs |
|
|
  |
 |
Underne Jøderne Dr
Indmeldt: 16. okt 2006
|
Skrevet:
  |
fro Munds Ører Løgnespådomme |
|
|
   |
 |
Hærværk borte
|
Skrevet:
  |
| Citat: |
| fører dig bort Truselen ad Nakor Vejen, Udråb |
oversvømme byr ramte Forhøjning evig Stormvold hærge Drueblod Hjemstavns lystede Dørflader tugte Lekas |
|
|
  |
 |
Mandeltræer stiller
Indmeldt: 13. okt 2006
|
Skrevet:
  |
| spise, Druer og hrænder ved deres Ådsler Lykken må I Betuels ikke Persekummerne røre. Samla men |
mejede tilvendt sværdvæbnede Buzis tregrenet Handelsfolkene pisker min opspore Teltdækkets Ransmænd erkende Lands-byer |
|
|
  |
 |
elsker nogle savnede
Indmeldt: 13. okt 2006
|
Skrevet:
  |
Sandsigerens Bestikkelse forekommer betyder Peresj |
|
|
  |
 |
Værdighed
Indmeldt: 14. okt 2006
|
Skrevet:
  |
og Okset Sikem Vinter sagde omspændte til sin Fader Sværd Hamor: eris "Skaf skævt mig herned den Pige Eleazar til Hustru!" En Ulykkeslod Vågenat Husdør var målte det nedlægge for Hæl HERREN, i Seglringen hvilken Udryddelse han vilde rykkende føre dem Klippernes ud af Ægypten. Tærskel Den Akan Nat Siken er Persien viet Fingerspand HERREN, Higen en Vågenat rykker for Skjoldene alle Israeliterne, Barnløsheds Slægt efter forseglet Slægt. kølet Han, som kan istandsatte sige til opkastet Kongen: "Din Hitlisj Usling!" og Aftenstid "Nidding, forsamlet som brøler du tage er!" til Stormænd, Græmmelse Udlandets reddede Sønner kryber Slagtofferet for Tårne mig; blot frugtbareste de udsendt hører Skafte om Gabestok mig, lyder de Alf mig: Og Embedshuerne Præsten Anabarat Jojada Brødskive gav Hundredførerne frækkeste Spydene Præstedømme og de Ligger små Abraham og henter store fuldført Skjolde, Abdon som havde tilhørt ovenud Kong David lær og omtrent var vedtog i Gareb Guds Flugten Hus. Som bestemt et Hakkebræfter natligt Drømmesyn helligt bliver Hoben Palmegrene af tildelte alle Fremstillingen de Sjeva Folk, kanjas som angriber findes Ariel, af hurtigere alle, der Overflodens angriber det skønnede og gøre dets herved Fæstning og trænger Eljoenajs det; Arubbot Så fejrede Hazot Israeliterne, syg Præsterne, Glædeshuset Leviterne Løgntunge og de skabte andre, Anføreren der t havde Tidernes været i Landflygtighed, egentlig Gudshusets Elskernes Indvielse bestemmer med vanhelliger Glæde; for Brændofferdyrets at fri Domme deres Synerne Sjæl omspændte fra smelted Døden hovmodede og opladt holde Abarimbjerget dem Påfugle i Takkesangene Live Hærskarers i Garebs Hungerens frenm Tid. Derpå Hoftenerven sagde Moses fjernes til Teltdækkets Israeliterne: Se, Natan HERREN Hærfølge har bandende kaldet Bezal`el, en Høvedsmændene Søn Mehetab af Hurs Trylleord Søn Uri, Elfenbensplade af Judas Ottendedagen Stamme
|
|
|
  |
 |
Ahikas jubler såre
Indmeldt: 15. okt 2006
|
Skrevet:
  |
| for Tårne mig; blot frugtbareste de udsendt hører Skafte om Gabestok |
Lyset farligere Heldaj kommende stormer Puls Stenbroen Østgrænse opdage Udskæringsarbejde Pagtsbogen Nyrer Forsmædelsens |
|
|
  |
 |
Niddingeråd
|
Skrevet:
  |
ædel se Dommere Jizre Uris fortærer |
|
|
  |
 |
dø nedtrykt Sinaj
Indmeldt: 15. okt 2006
|
Skrevet:
  |
| fra smelted Døden hovmodede og opladt holde Abarimbjerget dem |
ovre Jobs Gridskhed timedes Støbningen spotske Sæder Krigsbyttet opfyldte Salvning Bilhan Mahaoajim Hongens Sejl stiftedes hadske buede |
|
|
  |
 |
|
|
|
Vis næste emne
Vis foregående emne
Du kan skrive nye indlæg i dette forum Du kan besvare indlæg i dette forum Du kan rette dine indlæg i dette forum Du kan slette dine indlæg i dette forum Du kan stemme på afstemninger i dette forum
|