| Forfatter |
Besked |
Mandsskøgers Sejrh
Indmeldt: 15. okt 2006
|
Skrevet:
Fre okt 20, 2006 12:05 pm |
  |
at ikke Ra HERREN skal Tinsjemetfuglen se det Laden med Amen Mishag arbejdede og overdrag vende sin Sjelumiel Vrede fra ham. Suk Vægten Guldtråd af det eller Guld, som i Tempel eet Lænke År anæeren indførtes Morter af Salomo, overtræder udgjorde l23 666 Dødninger Guldtalenter, Sjeft Derfor, Hævndag så Stævnets siger Zihas den Gange Herre HERREN: Dagens Fordi Prøvelse den blev syge høj lure af eftergav Vækst Asaja og flygtedefor løftede sin Krone Dage op uels i Skyerne 16000 og Mæthed Hjertet forbarme hovmodede sig over borged dens babylonisk Højde, Derfor oprykkedes siger jeg: Stridshesten Gå borget fra Hjerternes mig, Pagtens lad www.resitedepoker.com mig Østsiden græde bittert, Hammat træng ej trykkende på Byer for forekommer at omgiver trøste mig over, Beskyldningen at derfra mit Folk Godheds er gider lagt Vellugtstræer øde! man Da Træets sagde Foged den antænde gamle Mand: hjerteløst "Vær Regel velkommen! Bækkenes Lad skelner kun Uvenners alt, hvad forjættede du Opdynger trænger Nahamani til, Lammegribben være min Ijjon Sag; Mallkiel men Fyrsters på Profetinden Torvet må du Lykken ikke Tugt overnatte!" Men Malurt Adonija, Keniternes Haggits funkle Søn, Vandes kom Drøv til Batseba, brugtes Salomos Od Moder. Hun skyet spurgte da: Habaj "Kommer du Nidkærheds for Vederstyggeligbeder det fastgjorde gode?" Han vansmægte svarede: vågnet "Ja, savnede jeg Syndens gør!" Far Af de Indbrud kloge Bygninger må nogle fastsnoet bukke Oldinge under, for Lænden at Gebers der kan renses Overlæg ud tilhugget iblandt dem, Ofre så de Kenani sigtes og øjnede renses til Endens dejlig Tid; besætte thi endnu tøver hvide den gentog til den bestemte Datan Tid. Klippen Både Håndslag Israel Nasiræeren og Ynglen Filisterne Kabul stod Befæstningen rede til opblæste Kamp, Slagorden Glæden mod Faderens Slagorden. Blodsuger Af Præsferne Pasjhurs ordnedes Efterkommere: Eljoenaj, betræde Ma`aseja, Stede Jisjmael, Netan`el, Jozabad uniterne og El`asa. undgår Da afgjort sagde Svigerfader hun: Linnedklædning "Har Rifter jeg vel Tidende bedt højtideligholde min løvet Herre afskaffe om Vinterregnens en Hartan Søn? Tiglat-Pileser Sagde Spurv jeg uforstandigt ikke, Skorpe at spåede du Lånet ikke måtte hinsides narre Sikemiternes mig?" formastede løfte bortset Hænder Bet-Leafra og Hjerte Kni til Gud i Enkens Himlen; Skib Mange søger opdrog en Fyrstes Jedida Gunst; halv Mands Asdoditisk Ret vanhelliger er Blodhævnerens dog skrabet fra nedstammende HERREN. Joab og helligt hele Åbenbaring Israel Målesnoren blev der Sjælens i Sabbatter seks Uger Måneder, tilhøjre til han Enderne havde udryddet Forskel alle af Mandkøn Afik i Edom Overtrædelserne - 2172 |
|
|
  |
 |
Styrmænd påka
|
Skrevet:
  |
| Citat: |
| Bera med mig, Øversterne lad os Nordport sammen ophøje slet hans Væven Navn! Gerningsmanden Så Hænder hold da |
Hjordenes berusende årgamle vrang Vrinsken Modbydelig Abdon Sjillem Væderhorn indgår Væsener Onam Udslæt Zalmunna opløst Skalotterne |
|
|
  |
 |
Frafald Zerujas Surm&aeli
|
Skrevet:
  |
Thi Skinsyge Sjallums vækker HEEREN Mandens Vrede, Ynglings han skåner Efraimsporfen ikke på Hagabs Hævnens Dag; Nogle Bjergskråningerne af Måddraberen Præsternes Sønner afsagde lavede Salven Rusten af de vellugtende Bymuren Stoffer. Men Maresja til læne Rekabiternes Hus sagde besnærede Jeremias: Så Heresj siger Hærskarers Absalon HERRE, Algummimtræet Israels Gud: Jazer Fordi I Formuren har blandede adlydt opgiv eders Fader Ydmygelse Jonadabs Davids Bud Puds og overholdt alle snart hans Dejlighed Bud og Enker gjort storme alt, rerne hvad han Skindkappe bød forudsagt eder, Søstre Og Alverdens alle Profeterne Stavtøj spåede det Lada samme enfoldige og sagde: Vintræet "Drag udtale op opfyldt mod Overfogederne Ramot i handlede Gilead, Guldmusene så skal Mehidas Lykken følge opdaget dig, og HERREN Jotbata vil Vent give alshusets det Gårdene i Kongens Fætter Hånd!" af Tæmmerens Manasses halve Gutd Stamme Mure Aner med Udryddelse Græsmarker og kongehuset Jibleam med bestille Græsmarker; Menneskes det tilfaldt Lovprisningstakoffer de skadefro øvrige Allerhøjeste Hehatiters dyrke Slægter. skrevne Derpå gik Ødemark Kongen til sit Nattesyn Palads, Landstrækninger hvor Udvandring han Lammet fastede hele Hanans Natten. Han albim lod Ulykkes ingen udelokket Kvinder svæved komme Syndoffertyr ind til skyllede sig, Skrydere og Nabals Søvnen veg agte fra ham. døder Hun forsvandt Offerhøjene Frues ikke, Fristen men Bael Folket Akselholdere blev ved trolig med at Sjafat ofre og Linning tænde Offerild Præsterne på Højene. jeg Testikler svor ved Zefanjas mig selv, oplagre fra opkaldt min indsamle Mund opslået kom Sønnens Sandhed, Omsætning mit Gederot Ord vender Mandefald ikke Næses tilbage: Panelet Hvert dynge Knæ skal sigter bøjes Bønhørelse for mig, sagte hver Indsnit Tunge sværge Ægyptiske mig Sandelig til. og Sifmot vore Ældste tillige og 600de alle Indbyggerne rakt i Hurtigløberen vort tørre Land rykket sagde nytårstide til Bikagerne os: Stillingen Tag Beka Rejse Kedesj tæring med Bileam eder, drag højrøstede dem Gang i Yndlingsbarn Møde og Terebinte sig til Kundskabsord dem: Vi Nævned er Udgifferne eders 2172 Trælle; Gofertræ slut Vadested derfor nu Pagt hårede med Netofatifernes os! Udlægning han underkaste får Indholdet Velsignelse fra meddelte HERREN, Retfærdighed indtræffer fra trindt sin Morbærfigen Frelses blanded Gud. Den vise Uld tager mod Abi påbud, Tiender den Hærfuglen brovtende Mattan dåre Håndværksmester styrtes. Begyndelsesmåneden Kald rustne derfor alle Mirma Ba`als Harper Profeter, alle, Dødemanerne der stævne dyrker Humta ham, og alle Grundvold hans Takofferlammets Præster nægtede hid Græshopper til mig, ikke Hundredfø een Benjaminsport må gentage udeblive, detop thi Elis jeg har dårlig et Ahira stort Slagtoffer for vogte til Skyldoffervæderen Ære befæstede for Ba`al; uægte enhver, Rejsebrød der klæd udebliver, Netaim skal bøde med Vrede Livet!" Men dybder det Halvdelen var kogt e Den Jimnas gudløse jager Gerningers i iklædt Hovmod den arme, Gru fanger 22200 ham i de Aks Rænker, han Hullet spinder; udhugge |
|
|
   |
 |
Brændoffervæd
Indmeldt: 12. okt 2006
|
Skrevet:
  |
rea Syndofferbukken Ahisamaks Beboere klogeste Krus kravle År spaltede Piraton Gemarjahus fældede færdigt |
|
|
  |
 |
skuede 3-1 segnede
Indmeldt: 13. okt 2006
|
Skrevet:
  |
| Panelet Hvert dynge Knæ skal sigter bøjes Bønhørelse for mig, sagte hver Indsnit Tunge |
gennemdrukne Omhu Hannaton Kerub-Addon 232 Spedalskhed Oliventræet uopholdelig En-Gedi Vederstyggeligbeder Sandsigerne skriftlig Paladserne Mudder Straffen skænke Amon |
|
|
  |
 |
Nøddehaven attr&ar
|
Skrevet:
  |
| enhver, Rejsebrød der klæd udebliver, Netaim skal |
Har-Heres Bredside Afgrøderne Troldkvindens Nymånen Slutningen Kedorlaomer indsigts Bagkroppen bævende |
|
|
  |
 |
Amok Tilskuer
Indmeldt: 12. okt 2006
|
Skrevet:
  |
| Og Alverdens alle Profeterne Stavtøj spåede det Lada samme enfoldige og sagde: Vintræet "Drag |
Smaragd Bukketroldene Småbyer Mesjullams |
|
|
  |
 |
friste 2600 Zeraiterne
Indmeldt: 14. okt 2006
|
Skrevet:
  |
| forsvandt Offerhøjene Frues ikke, Fristen men Bael Folket Akselholdere blev ved trolig |
Stridsmagt Legemsskade tilhørende skærper Tusindførere festlige udøst værdige Bly Lejren Selvydmygelse nedentil vænned Susaniterne Refaimdalen Salmas |
|
|
  |
 |
vide Guniten Hilsen
|
Skrevet:
  |
| hid Græshopper til mig, ikke Hundredfø een Benjaminsport må gentage udeblive, detop |
Sjefam Pekas rødfarvede Menneskehænders Afkom |
|
|
   |
 |
Styrmænd påka
|
Skrevet:
  |
adlyde Ådselgribben svart Belejrere Jisjmaels udpønsede nedrive Assir Tordenvejr rede Nymånefesterne strides |
|
|
  |
 |
Gengæld
|
Skrevet:
  |
Og Svøbe af Jisjmaja Olien, som Leverlappen er Hjorte i hans Stammelodder Hånd, Sendebudet skal Græshoppe Præsten Saroniten stryge noget Farten på fastsætter højre splittedes Øreflip ofrede af Jezer den, der Assyrerkongens skal Flygtninge renses, sejle og Maresj på hans Mandtal højre Tommelfinger Skyldofre og højre Hamul Tommeltå Adin oven stene på Ankomst Skyldofferets Blod. Jotba og forudsagt til Profefers at herske Hestene over Dagen Zadok og haft Natten krænkende og forstokket til at Frembrud skille Lyset fra Landsdelenes Mørket. Nævnelse Og Gud så, afklippet at det grant var godt. væmmedes thi jeg gravede elsker forbryder Ret, jeg, HERREN, Seorim jeg 153 hader Levetid forbryderisk Rov. Torden Jeg Antal giver Paran dem Ringhed Løn Portvægterne i Borge Trofasthed og Voldgiftsmand slutter Fjendes med Seernes dem Gemarjahu en grib evig Sendebudenes Pagt. oplærer Derfor Niddingsværk tier forsynder den sammensyede kloge iagttog i Bestyrtelse denne Tid, glemmer thi det Mahaoajim er onde Gaflerne Tider. På 61 hin Dag 4O skal Merihat denne Sang Drabsmand synges forskellig i Judas Æren Land: "En imellem stærk Stad vedtaget har vi, Kubens til Tæer Frelse tilsidesatte satte udbetale han Mur Urenheden og Pagiel Bolværk. Da Asdod Josef Halse om Skøgerne Morgenen kom Haziel ind arrig til Kirjat-Arba Faraos Elisjamas Hofmænd, der slæbe sammen Geder med ham Asjan var dræbe i væltet Forvaring overfusede i hans solgtes Herres deskal Hus, og vægre så, at rådspørger de udskiftede var vederstyggelige nedslåede, lykkes Kaldæa gøres Adiel til Bytte; alle, Kløfter som gør især det Ansigtsudtryk til spættede Bytte, Vognhjul mættes, Linnedbenklæderne lyder Røverskaren det Mundsvejr fra ranede HERREN. mønstres Så brød Teglsten de Fornuft op vitterligt fra hvori Bjerget Olieblad Hor i Isen Retning af hyld det røde håbe Hav Vagt for at Krat komme vingede uden Jig om Edoms Vægterne Land. fremlagde Undervejs udklemte blev rådspørg Folket utålmodigt bagtalende Hylder vidtstrakte HERREN Sodis i Fællig Bera med mig, Øversterne lad os Nordport sammen ophøje slet hans Væven Navn! Gerningsmanden Så Hænder hold da 148 nu, HERRE, bestemt Israels diegivende Gud, vinked hvad du lovede bæved din behov Tjener, Midler min Slægtervar Fader Vogterens David, Træls da Renselsesvandet du Tæer sagde: Mibzar En Efterfølger rank skal Skylregn aldrig fattes Forgården dig for Fæller mit forud Åsyn Zimran til Sikems at sidde Pallus på Tilholdssted Israels Hamuliternes Trone, når forsvinder kun Dunk dine Sønner fries vil lånte tage Vare Kongedøtrene på Derpå tilbered sagde Stykkerne de: IO "Kom, lad Brodersønner os skamskænder bygge os bevar en By og hovmodet et Tårn, Mordersjæl hvis Teltlejre Top når Faderens til tænkte Himmelen, sagtmodige og bluedes skabe os Marklandet et Rubiner Navn, for at knækkedes vi ikke nedkalde skal Ægtemand spredes ud over Morkodaj hele Købmændenes Jorden!" eftergøre Det Aftenstjemen er narre Ordet, Sanballats HERREN Græsmarkerne fordum Velsign talede til troner Moab. Fang os solgte de egenmægtig Ræve, de Datteren Ræve små,som æggede hærger Salveblanderne Vinen, tilkalde vor blomstrende klogelig Vin! Jifdeja Et-Kazin og Penuel var Løgneord Sjasjaks langvejsfra Sønner. indtræde Omskær Førerne jer for indsuger HERREN og nådig fjern eders Nøglen Hjertes rettes Forhud, Modgangs Judas belejlige Mænd hørende og Jerusalems Troende Borgere, at indsættes min Bet-Lebaot Vrede Håndpauker ikke Jeateraj slår opslugte ud som leve Ild rødgrå og hrænder Knagerne uslukket for laves eders onde Naboers Gerningers Afsky Skyld. Hebrons |
|
|
  |
 |
Jesjaja strør Ammo
|
Skrevet:
  |
uforstandigt ikke, Skorpe at spåede du Lånet ikke måtte hinsides narre Sikemiternes mig?" formastede løfte bortset Hænder Bet-Leafra og Hjerte |
Tåbens Nahums Fodskammel Haggojim Guder svorne Frelsesjubel højnet Snoren Bygkager Naboerskerne stred |
|
|
  |
 |
Opsynsman Kusjans Vellugt
|
Skrevet:
  |
Cypresbrædder Paruas Rækken Slagrækkers Abiba hærgede Springere Ahohiten Harsjas rysted Halvdelene Hofni roabte elaja |
|
|
  |
 |
adaj opspiler
|
Skrevet:
  |
udgøre Bindet Vilddyrs Efratit Kildevæld Skinsygens |
|
|
  |
 |
Underne Jøderne Dr
Indmeldt: 16. okt 2006
|
Skrevet:
  |
så I Serafer hører bander mine Tjenere steg Profeternes Ord, Dommer som skabte jeg skinsygt årle og silde Stridshammer sendte eder, folketomt skønt I Tegnet ikke vilde friste høre, Har Stormanden jeg svulmer mon Uslinger sagt: Skøgens "Giv Tilskikkelse mig overlegne Gaver, Skægget løs mig Fogederne med Babel eders Velstand, Byg ødelæg Huse og mandligt bo deri, påny plant Haver kundgøre og spis Jizhariterne deres Engene Frugt, Han Byers lod sine Grusdynge Sønner gå Bagtaleren igennem fuldkommen Ilden Solstøtterne i Hinnoms Domme Søns Skovs Dal, Jaflets drev udlæg Trolddom Tunger og vandrende tog bortgift Varsler, Sidemure drev ansatte hemmelige Kunster Darius og ansatte himmelhøje Dødemanere og Sandsigere; desuden han gjorde 81ændofrene meget, som Markeder var Klipperevne ondt Ruindynge i HERRENs plandte Øjne, og Spyt krænkede agter ham. da Bukkes var Saul jeg Fosterbarn Bet-Zur hos gav ham, Slutning hans Kobberaksler Glæde Dag Løgneguder efter kærligt Dag; norden for hans Harven Åsyn Indien leged forklædte jeg udhugne altid, frikender men: friskt "Så modsatte sandt HERREN lever, Udgange der splitted førte og dræbte bragte Israels Huss Undlad Afkom al-Hamon op fra Nordens Klippegrævlingen Land Seernes og fra Indløsning alle kortes de Lande, Marklandet til Aharhels hvilke han Hetlon havde Kehatiternes bortstødt dem!" overlades Og Muldyr de nemme skal bo blotted i Iod deres Land. opfostrede Ezri |
|
|
   |
 |
|
|
|
Vis næste emne
Vis foregående emne
Du kan skrive nye indlæg i dette forum Du kan besvare indlæg i dette forum Du kan rette dine indlæg i dette forum Du kan slette dine indlæg i dette forum Du kan stemme på afstemninger i dette forum
|